Vinkkejä

Naturdietin avulla voit seurata kaloreitasi tarkasti. Jos vaihdat kaikki ateriasi Naturdietiin, saat noin 800 kcal päivässä ja paino laskee nopeasti. Jos sen sijaan yhdistät Naturdietin maittavaan ja ravinteikkaaseen ruokaan, tässä joitakin vinkkejä ja hyviä neuvoja!

Syö usein ja mielellään

Syö useita pieniä aterioita päivän aikana, mieluusti joka neljäs tunti, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Jos aterioiden välillä on liian pitkä aika, keho menee säästöliekille ja vähentää energian käyttöä.

Mitä lautasella?

Vanha lautasmalli pätee yhä. Mitenkäs se menikään? Ai niin: Täytä puoli lautasta kasviksilla, neljännes proteiinilla (esim. liha) ja neljännes hiilihydraateilla (esim. peruna, pasta tai riisi). Alle 10 % energiasta tulee rasvasta, joten sen poistaminen kokonaan ei ole hassumpi tapa laihtua! Valitse mielellään pehmeitä rasvoja kovien sijaan: esim. oliivi-, rapsi- tai maapähkinäöljy. Hyviä ja terveellisiä kastikkeita voi tehdä pellavansiemen-, pähkinä- tai seesamiöljystä.

Hedelmät ovat karkkia

No ei nyt sentään, mutta hyvää ja terveellistä kyllä! Hedelmät ja kasvikset sisältävät paljon antioksidantteja, vitamiineja ja mineraaleja sekä pitävät olon kylläisenä. Lisää Naturdiet-ateriaan vähän "melkein karkkia"!

Juo enemmän

Vettä siis. Ruokailun yhteydessä juodun nesteen lisäksi pitäisi juoda 1-2 litraa nesteitä päivässä.

Makeaa ja hyvää

On inhimillistä tuntea makeannälkää, mutta koeta rajoittaa määrää ja kaloreita!

 

Laske BMI-arvosi

Voit laskea painoindeksisi meidän laskurillamme. BMI-laskuri


användareberättar.jpg

Käyttäjäkokemuksia

Lue, miten muut ovat käyttäneet Naturdietiä ja onnistuneet.

 

Lue lisää