Midsona on tänä päivänä Pohjoismaiden johtava luomu- ja terveystuotteiden valmistaja. Käyttämällä tätä samaa menestyksen reseptiä, tavoitteenamme on nousta Euroopan johtavien joukkoon.
VISIO
Visiomme on olla Pohjoismaiden johtava terveyden ja hyvinvoinnin –tuotteiden ammattilainen
TEHTÄVÄ
Tehtävämme on panostaa terveellisempään arkeen ja tehdä sen saavuttaminen kaikille helpommaksi. ”Make it easier for people to live a healthier everyday life”
STRATEGIA
Midsona pyrkii parantamaan asemaansa ja saavuttaa kasvua keskittymällä neljään strategiseen pilariin:
1. Kasvu päätavaramerkkeissä
Panostamme omiin vahvoihin tuotemerkeihin sekä tarkoin valittuihin tuote-edustuksiin, joita kehitämme ydinmarkkina-alueillamme: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.
2. Uudet kasvualueet
Panostamme aktiivisesti orgaaniseen kasvuun ja/tai keskitämme yritysostomme sekä vahvoihin brändeihin että markkina-alueisiin.
3. Optimointi
Analysoimme jatkuvasti brändi-portfoliotamme jotta voimme investoida parhaan marginaalin antaviin tuotteisiin. Pyrimme aktiivisesti hallitsemaan materiaalikustannuksia heikentämättä laatustandardeja.
4. Tehokas organisaatio
Pyrimme aina tehokkaaseen, toimivaan mutta kustannustehokkaaseen organisaatioon.